Wij starten bij jouw om de zaakvoerder van je bedrijf goed te leren kennen. Pas daarna kijken wenaar jouw bedrijf om te zien wat goed is en wat eventueel beter kan.
Zowel op zakelijk, menselijk als kwalitatief vlak achterhalen wij de oorzaak van eventueleproblemen en lossen we ze op
Wat goed loopt, kan misschien nog beter. Wat stroef loopt moet beter. Elke taak die moetworden uitgevoerd bestaat uit stappenplan dat moet worden afgewerkt. Dat gaat van inzettenvan personeel tot het opdienen aan de klant. Wij bekijken kritisch wat er beter kan en nementips en tricks mee uit onze opgebouwde ervaring. Het doel om alles efficiënter te latenverlopen zodat er meer tijd en minder frustraties zijn.
Is jouw zaak voldoende gekend in de buurt? Zijn mensen die jouw zaak kennen voldoendegetriggerd om langs te komen? Hoe zit het met de customer experience van jouw klanten? Wijonderzoeken het en werken eraan.
Waarvoor wil je zaak staan en komt dat overeen met jouw persoonlijke doelen? Wij helpen jemet het vinden naar de essentie van uw onderneming. Als die er is, helpen wij u die te vertalennaar je klanten, je medewerkers, je leveranciers, je interne structuur, je boekhouding en somsjezelf.